Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Reklamacje i zwroty

Gwarancja

Gwarancji udziela producent. Jeśli produkt objęty jest gwarancją producenta, wraz z instrukcją użytkowania przesyłana jest karta gwarancyjna. W przypadku reklamacji należy kontaktować się z producentem lub wskazanym serwisem. Aby rozpocząć procedurę gwarancyjną należy posiadać kartę gwarancyjną i kopię dokumentu zakupu.

Asortyment powinien być użytkowany zgodnie z instrukcją użytkowania załączoną przez producenta.

Okres gwarancji uzależniony jest od rodzaju asortymentu i podany jest na karcie gwarancyjnej.

W przypadku braku gwarancji producenta, konsument może reklamować asortyment u sprzedawcy z tytułu rękojmi. Procedura rękojmi nie dotyczy zakupów dokonywanych przez podmioty gospodarcze. 

 

Reklamacje

Asortyment zabrudzony nie może być przedmiotem zgłoszenia reklamacji. Odzież powinna być wyprana, a obuwie wyczyszczone. Dostarczenie zabrudzonego asortymentu oznacza odrzucenie reklamacji. 

Zgłoszenie wady produktu powinno nastąpić od razu po jej wykryciu. Użytkowanie produktu pomimo wady prowadzi do zwiększenia uszkodzeń uniemożliwiając jego naprawę. Producenci odrzucają reklamacje produktów użytkowanych pomimo wykrycia wady. Produkt zużyty nie podlega reklamacji.

Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, należy sprawdzić asortyment w obecności kuriera. Jeśli wystąpiły uszkodzenia proszę sporządzić z kurierem protokół szkody, pod którym podpisuje się kurier, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 22 1105044 oraz przesłać protokół szkody na adres odziezdopracy@interia.pl .

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy w zależności od podjętej przez sklep decyzji. Na końcu zamieściliśmy gotowy formularz "ZWROTU lub REKLAMACJI' do druku.
  2. Zapakuj odsyłany produkt starannie, tak aby sposób zapakowania uniemożliwiał jego uszkodzenie w transporcie. Produkt nie powinien się przemieszczać w opakowaniu jednostkowym i zbiorczym.
  3. Koszt wysyłki w momencie wysyłki ponosi Kupujący. Koszt wysyłki zwracany jest Kupującemu w przypadku uznania reklamacji tylko do wysokości kosztu wysyłki ekonomicznej.
  4. ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  5. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  6. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

 W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: biuro@odziezdopracy.waw.pl lub telefonicznie: 22 1105044. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

Zwrot produktów

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. 

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

Dla produktów sprowadzanych lub wytwarzanych na zamówienie nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy. W przypadku możliwości zwrotu produktu sprowadzanego na zamówienie obliczany jest koszt logistyczny zwrotu produktu do producenta. Zapytanie o koszt i możliwość zwrotu lub wymiany należy wysłać niezwłocznie po otrzymaniu dostawy, najlepiej w ciągu 3 dni od otrzymania dostawy. Koszty logistyczne i warunki zwrotów mogą się różnić zależnie od producenta i kraju wysyłki.

Załącznik nr 2 do USTAWY O PRAWACH KONSUMENTA z 30.05.2014:

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)– Adresat [ATBS Odzież do pracy s.c., ul. B. Czecha 41, 04-555 Warszawa]– Ja/My( *) niniejszym informuję/informujemy( *) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy( *) umowy dostawy następujących rzeczy( *) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy( *) /o świadczenie następującej usługi( *) – Data zawarcia umowy( *) /odbioru( *) – Imię i nazwisko konsumenta(-ów) – Adres konsumenta(-ów) – Podpis konsumenta(-ów) – Data   ( *) Niepotrzebne skreślić.

Art. 32. 1. UOPK: Przedsiębiorca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy.

Art. 33. UOPK: Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

 

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu lub wymiany produktu sprowadzanego na zamówienie zapytaj najpierw o możliwość zwrotu i koszty logistyczne zwrotu.

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu dostępnego w sprzedaży stacjonarnej:

  1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i jeśli to możliwe w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.
  2. Zapakuj odsyłany produkt starannie, tak aby sposób zapakowania uniemożliwiał jego uszkodzenie w transporcie. Produkt nie powinien się przemieszczać w opakowaniu jednostkowym i zbiorczym.
  3. Koszt zwrotu produktu ponosi Kupujący.
  4. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy. Na końcu zamieściliśmy formularz "ZWROTU lub REKLAMACJI' do druku.
  5. Dołącz do przesyłki paragon lub w przypadku braku paragonu oświadczenie o zagubieniu paragonu do zakupu zawierające nazwę i oznaczenie produktu podane przez producenta, jego wartość, datę zakupu.
  6. W ciągu 7 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  7. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań na załączony numer konta w ciągu 14 dni zostanie dokonany zwrot należności. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

 

Do druku:   formularz ZWROTU lub REKLAMACJI pdf

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl